Wednesday, January 6, 2010

Search and you shall find…

Jag har funderat och letat och provat mig fram och ångrat och börjat leta igen. Nu tror jag att jag äntligen har hamnat rätt. Mode. Stil. Vilken stil? Vad är mig? Modern? Komfortabel? Enkel? Avancerat? Vintage? Retro? Åttiotal (NEJ!)? Framtid? Baktid? Ja, stilarna har varit oändliga? Fast länge nu har jag dragits mot 50-talets feminina och vackra stil och jag tror att det är där jag hamnar. Jag tror att det är dags att sluta med impulsköpandet och bli… vuxen (nåja) i stilen. Det är dags att hamna någonstans och 50-talet är det enda jag tryggt kan säga att jag verkligen verkligen tycker om. Jag älskar de utsvängda klänningarna, hårfrisyrerna, skorna (och i rädsla för att erkänna det, livsstilen). Ja, jag har hittat mig i modevärlden. Trevligt!

8731125

No comments: