Tuesday, January 12, 2010

Fotograf Chris Nicholls

Jag är i Nyköping och här är det precis lika mycket snö som det var innan jag åkte härifrån för en dryg vecka sedan. Visst är det vackert men jag längtar som en tok efter våren. De säger ju att ifall vintern är kall och snöfylld så blir sommaren varm och skön. Jag hoppas, hoppas det, för förra året mätte de mest regn i Göteborg sedan de började mäta på 1800-talet. Det var… katastrof!!

Annars mår jag bra. Fåglarna äter som om de aldrig f ått mat, katterna far omkring och nosar på allt de ser, min egen lilla katt – Maja – är så gosig att jag aldrig får fred, väääldigt mysigt. :)

Kärleken spirar. Ja, så är det. Jag är lycklig och kan inte riktigt hitta orden för att beskriva det. Av och till tänker jag att något bra måste jag ha gjort i livet för att förtjäna en man som denna. Han är guld!

Ha en bra dag allihop!

01

No comments: